Płyta wierzchnia tego Les Paula to lity rzeźbiony klon. Korpus z mahoniu posiada wycięte komory, dbający o dobry rezonans sprzętu. Ten duet wysokiej jakości drewien zagwarantował wysoką pozycję Les Paul Standard już w latach sześćdziesiątych. Mahoniowy gryf wklejono w korpus i pozbawiono go bindingu. Jego okrągły profil ’50 zapewnia użytkownikom niezaprzeczalnie idealną grę. Palisandrowa podstrunnica posiada dwadzieścia dwa progi, a główka instrumentu została lekko zakrzywiona. Zwieńczono ją kluczami VintageStyle, które nadały LP specyficzny klimat. Czas na legendarny duet – mostek Tune-o-matic (gwarantujący świetny rezonans oraz kontrolę siodełek) i strunociąg StopBar. Osprzęt jest charakterystyczny dla większości Gibsonów. Mowa o parze przetworników typu Humbucker – 498T przy mostku, a także 490R Alnico przy gryfie. Pick-upy, to rekonstrukcja humbuckerów PAF z przełomu lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych – oferuje nam to niezawodność i profesję. Do tego dwie pary potencjometrów i trójpozycyjny przełącznikNa korzyść wizualną sprzętu wpływa pokrycie go lakierem nitrocelulozowy. Instrument dostępny jest w czterech kolorach, a w przypadku AlpineWhite Les Paul Studio posiada nie palisandrową a hebanowa podstrunnicę. Nic dodać, nic ująć. Budowa choć prosta i może nie zaskakująca w przypadku Gibsona, daje rewelacyjny efekt zarówno brzmieniowy, jak i wzrokowy.
Gibson Les Paul Studio
Płyta wierzchnia tego Les Paula to lity rzeźbiony klon. Korpus z mahoniu posiada wycięte komory, dbający o dobry rezonans sprzętu. Ten duet wysokiej jakości drewien zagwarantował wysoką pozycję Les Paul Standard już w latach sześćdziesiątych. Mahoniowy gryf wklejono w korpus i pozbawiono go bindingu. Jego okrągły profil ’50 zapewnia użytkownikom niezaprzeczalnie idealną grę. Palisandrowa podstrunnica posiada dwadzieścia dwa progi, a główka instrumentu została lekko zakrzywiona. Zwieńczono ją kluczami VintageStyle, które nadały LP specyficzny klimat. Czas na legendarny duet – mostek Tune-o-matic (gwarantujący świetny rezonans oraz kontrolę siodełek) i strunociąg StopBar. Osprzęt jest charakterystyczny dla większości Gibsonów. Mowa o parze przetworników typu Humbucker – 498T przy mostku, a także 490R Alnico przy gryfie. Pick-upy, to rekonstrukcja humbuckerów PAF z przełomu lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych – oferuje nam to niezawodność i profesję. Do tego dwie pary potencjometrów i trójpozycyjny przełącznikNa korzyść wizualną sprzętu wpływa pokrycie go lakierem nitrocelulozowy. Instrument dostępny jest w czterech kolorach, a w przypadku AlpineWhite Les Paul Studio posiada nie palisandrową a hebanowa podstrunnicę. Nic dodać, nic ująć. Budowa choć prosta i może nie zaskakująca w przypadku Gibsona, daje rewelacyjny efekt zarówno brzmieniowy, jak i wzrokowy.