Gibson J-165

to kolejna reedycja gitary, która stała się już legendą. Firma Gibson od dłuższego czasu wprowadza nowe wersje kultowych gitar, jest to następstwem wzrostu zainteresowania starymi, legendarnymi gitarami. Dzięki takiej polityce, te fantastyczne akustyki stają się bardziej dostępne. (więcej)

Richard Thompson

już w młodym wieku przejawiał wielkie ambicje twórcze. Kiedy rozpoczął pracę z zespołem Fairport Convention, który grał głównie covery, chciał włączyć do repertuaru swoje kompozycje. Nie podobało się to producentowi zespołu. (więcej)

Poza muzyką

Jerry Reed zajmował się także aktorstwem. Zagrał w kilkunastu filmach, miedzy innymi w kultowym "Mistrz kierownicy ucieka". (więcej)

Asymmetry Festival

do tej pory odbywał się we wrocławskim klubie ODA Firlej. W tym roku przeniesiony został do Browaru Mieszczańskiego. Wiąże się to z coraz większą popularnością imprezy. Organizatorzy po prostu potrzebują więcej miejsca by przyjąć coraz większa liczbę fanów muzyki alternatywnej. (więcej)

Tagi

  • Woodstock
  • Przystanek Woodstock
  • Gitara
  • Licytacja
  • Szymon Chwalisz
  • Szymon Marszałkowski
  • Jurek Owsiak
  • Muzyka
  • Muzyczny

Licytacja unikatowej gitary na Przystanku Woodstock 2013

Wykwalifikowany w dziedzinie malarstwa techniką aerografu - Szymon Chwalisz wraz z Szymonem Marszałkowskim z Marszal Music po raz kolejny podjęli się stworzenia gitary dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rok wcześniej Fender Telecaster ozdobiona autografami muzyków rockowych oraz ich porterami licytowana była podczas XXI Finału Orkiestry. W tym roku projekt gitary realizowany jest z pełną aprobatą i przy wsparciu Jurka Owsiaka i Przystanku Woodstock. Na korpusie pojawią się podobizny artystów, którzy zagrają na tegorocznym festiwalu w Kostrzynie – Scott Ian, Roman Lechowicz, Konrad Wojda, Piotr „Dziki” Chancewicz oraz Paweł „Drak” Grzegorczyk. Po występie każdy z muzyków złoży na gitarze swój autograf. Szymon Chwalisz zapewnia, że zadba, by projekt i koncepcja wiosła podbiła serca każdego gitarzysty, pragnącego zaangażować się w tegoroczną akcję. Design reklamy nawiązywać będzie do klimatu hipisowskiego Woodstocku z roku 1969.

Unikalny instrument wylicytować będzie można w trakcie Finału XXII Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.