Hasło reklamowe

Fender Custom Shop brzmi - "...Kiedy będziesz gotowy", Idealnie oddaje to politykę firmy, która w dziale Custom Shop wykonuje najdroższe gitary na specjalne zamówienie klientów. (więcej)

Zespół AC/DC powstał

w Australii, ale bracia Young są rodowitymi Szkotami. Muzycy wyraźnie to podkreślają w wywiadach. Wizerunek zespołu również nawiązuje do szkockich korzeni liderów. (więcej)

Zespół Queen

mimo śmierci Freddiego nie zaprzestał działalności i czynnie koncertuje grając z różnymi wokalistami. Najbardziej znanym następcą Mecurego jest Paul Rodgers, z którym zespół nagrał album studyjny i dwa koncertowe. Queen + Paul Rodgers działali w latach 2004-2009. Innym znanym wokalistą występującym z zespołem jest George Michael, który według wielu krytyków sprawdził się w tej roli wyśmienicie. (więcej)

Hasło promocyjne

efektów firmy ProCo brzmi "The Sound Of The Undergund". Jest to niezwykle trafiona forma promocji gdyż przez ostatnie dekady popularny Szczur stał się kultowy w kręgach gitarzystów niezależnych i alternatywnych. (więcej)

Tagi

  • Woodstock
  • Przystanek Woodstock
  • Gitara
  • Licytacja
  • Szymon Chwalisz
  • Szymon Marszałkowski
  • Jurek Owsiak
  • Muzyka
  • Muzyczny

Licytacja unikatowej gitary na Przystanku Woodstock 2013

Wykwalifikowany w dziedzinie malarstwa techniką aerografu - Szymon Chwalisz wraz z Szymonem Marszałkowskim z Marszal Music po raz kolejny podjęli się stworzenia gitary dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rok wcześniej Fender Telecaster ozdobiona autografami muzyków rockowych oraz ich porterami licytowana była podczas XXI Finału Orkiestry. W tym roku projekt gitary realizowany jest z pełną aprobatą i przy wsparciu Jurka Owsiaka i Przystanku Woodstock. Na korpusie pojawią się podobizny artystów, którzy zagrają na tegorocznym festiwalu w Kostrzynie – Scott Ian, Roman Lechowicz, Konrad Wojda, Piotr „Dziki” Chancewicz oraz Paweł „Drak” Grzegorczyk. Po występie każdy z muzyków złoży na gitarze swój autograf. Szymon Chwalisz zapewnia, że zadba, by projekt i koncepcja wiosła podbiła serca każdego gitarzysty, pragnącego zaangażować się w tegoroczną akcję. Design reklamy nawiązywać będzie do klimatu hipisowskiego Woodstocku z roku 1969.

Unikalny instrument wylicytować będzie można w trakcie Finału XXII Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.