Fleżolet jest

także bardzo popularną techniką strojenia instrumentu. Jest to prosty, szybki i skuteczny sposób by nastroić gitarę "na słuch". Polega ona na zestrojeniu dwóch dźwięków na wydobywanych na sąsiadujących strunach i w odpowiedniej pozycji na gryfie. (więcej)

Nowoczesna technologia

wkracza w życie gitarzystów na dobre. O ile tuner w telefonie komórkowym nie jest niczym nowym, to stroiki polifoniczne dopiero od niedawna można spotkać w tej formie. Idealne rozwiązanie dla podróżujących i mobilnych gitarzystów i basistów. (więcej)

Zespół Primus

to jedno z najbardziej osobliwych zjawisk na muzycznym rynku, Larry LaLonde świetnie wpisał się w konwencję zespołu, a jego szalona gra jest po prostu nie do podrobienia. (więcej)

Zespół Kings Of Leon

jest znakomitym przykładem tego, że solidny rock nie jest domeną wyłącznie klasyków z przed kilkudziesięciu lat. Panowie Followill doskonale radzą sobie na współczesnym rynku i niewątpliwie przejdą do historii rocka. (więcej)

Tagi

  • Woodstock
  • Przystanek Woodstock
  • Gitara
  • Licytacja
  • Szymon Chwalisz
  • Szymon Marszałkowski
  • Jurek Owsiak
  • Muzyka
  • Muzyczny

Licytacja unikatowej gitary na Przystanku Woodstock 2013

Wykwalifikowany w dziedzinie malarstwa techniką aerografu - Szymon Chwalisz wraz z Szymonem Marszałkowskim z Marszal Music po raz kolejny podjęli się stworzenia gitary dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rok wcześniej Fender Telecaster ozdobiona autografami muzyków rockowych oraz ich porterami licytowana była podczas XXI Finału Orkiestry. W tym roku projekt gitary realizowany jest z pełną aprobatą i przy wsparciu Jurka Owsiaka i Przystanku Woodstock. Na korpusie pojawią się podobizny artystów, którzy zagrają na tegorocznym festiwalu w Kostrzynie – Scott Ian, Roman Lechowicz, Konrad Wojda, Piotr „Dziki” Chancewicz oraz Paweł „Drak” Grzegorczyk. Po występie każdy z muzyków złoży na gitarze swój autograf. Szymon Chwalisz zapewnia, że zadba, by projekt i koncepcja wiosła podbiła serca każdego gitarzysty, pragnącego zaangażować się w tegoroczną akcję. Design reklamy nawiązywać będzie do klimatu hipisowskiego Woodstocku z roku 1969.

Unikalny instrument wylicytować będzie można w trakcie Finału XXII Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.