Mimo mniejszych rozmiarów

brzmienie Gibsona Travelling jest bardzo pełne i ciepłe. Jest to zasługa znakomitej elektroniki firmy Fishman, która idealnie oddaje brzmienie gitary akustycznej. (więcej)

Elvis Costello

ściśle współpracuje także z firmą Fender. Jego ulubioną gitarą elektryczną jest Jazzmaster, którą artysta często wykorzystuje podczas koncertów. Fender wyprodukował nawet Jazzmastera sygnowanego nazwiskiem Costello, który wyróżnia się surowym i minimalistycznym wyglądem. (więcej)

W latach 90tych

ubiegłego wieku Dave Gahan zerwał z wizerunkiem "grzecznego chłopca", który przylgnął do niego w poprzedniej dekadzie. Artysta zapuścił włosy i brodę a jego zachowania sceniczne stały się bardziej prowokacyjne. "Wymarzony idol rodziców nastolatek" raz na zawsze zmienił swój image. (więcej)

W nowym składzie

formowanym przez Grohla miał początkowo znaleźć się Krist Novoselic. Muzycy doszli jednak do wniosku, że takie posunięcie może być źle odebrane przez fanów - jako "odcinanie kuponów" po sukcesie Nirvany. Ostatecznie taki układ nie wyszedł na dobre Kristowi, bo o ile Dave Grohl osiągnął ogromny sukces ze swoim nowym Foo Fighters, to Novoselicowi kariera muzyczna nie wyszła tak jakby tego chciał. (więcej)

Tagi

  • Woodstock
  • Przystanek Woodstock
  • Gitara
  • Licytacja
  • Szymon Chwalisz
  • Szymon Marszałkowski
  • Jurek Owsiak
  • Muzyka
  • Muzyczny

Licytacja unikatowej gitary na Przystanku Woodstock 2013

Wykwalifikowany w dziedzinie malarstwa techniką aerografu - Szymon Chwalisz wraz z Szymonem Marszałkowskim z Marszal Music po raz kolejny podjęli się stworzenia gitary dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rok wcześniej Fender Telecaster ozdobiona autografami muzyków rockowych oraz ich porterami licytowana była podczas XXI Finału Orkiestry. W tym roku projekt gitary realizowany jest z pełną aprobatą i przy wsparciu Jurka Owsiaka i Przystanku Woodstock. Na korpusie pojawią się podobizny artystów, którzy zagrają na tegorocznym festiwalu w Kostrzynie – Scott Ian, Roman Lechowicz, Konrad Wojda, Piotr „Dziki” Chancewicz oraz Paweł „Drak” Grzegorczyk. Po występie każdy z muzyków złoży na gitarze swój autograf. Szymon Chwalisz zapewnia, że zadba, by projekt i koncepcja wiosła podbiła serca każdego gitarzysty, pragnącego zaangażować się w tegoroczną akcję. Design reklamy nawiązywać będzie do klimatu hipisowskiego Woodstocku z roku 1969.

Unikalny instrument wylicytować będzie można w trakcie Finału XXII Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.