Fender Modern Player

jest pierwszą serią gitar z logiem "Fender" na główce, która produkowana jest w Chinach. Ścisła kontrola jakości zapewnia perfekcyjne wykonanie i znakomite brzmienie a obniżenie kosztów produkcji pozwala na zachowanie rozsądnych cen. (więcej)

W Chinach zakazano

dystrybucji ostatniej płyty zespołu Guns'N'Roses, która nosi dwuznaczny tytuł Chinese Democracy. Oficjalnym powodem podanym przez władze Chin był "atak na naród chiński w tekstach piosenek". Prawda jest jednak taka, że władzę tego kraju nie zaakceptowały kontrowersyjnego tytułu albumu. (więcej)

Custom Shop

to odział firmy Fender, który produkuje instrumenty najwyższej jakości i z bardzo starego, wyselekcjonowanego drewna. Cała produkcja odbywa się ręcznie. Niestety ceny tych gitar są nieosiągalne dla przeciętnego zjadacza chleba. (więcej)

Gibson Blues King

łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Desig instrumentu zaczerpnięty został z pierwszych modeli gitar bluesowych firmy Gibson. Dodano jednak szereg nowoczesnych rozwiązań, jak np. bardziej współczesny gryf i elektronika. (więcej)

Tagi

  • Woodstock
  • Przystanek Woodstock
  • Gitara
  • Licytacja
  • Szymon Chwalisz
  • Szymon Marszałkowski
  • Jurek Owsiak
  • Muzyka
  • Muzyczny

Licytacja unikatowej gitary na Przystanku Woodstock 2013

Wykwalifikowany w dziedzinie malarstwa techniką aerografu - Szymon Chwalisz wraz z Szymonem Marszałkowskim z Marszal Music po raz kolejny podjęli się stworzenia gitary dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Rok wcześniej Fender Telecaster ozdobiona autografami muzyków rockowych oraz ich porterami licytowana była podczas XXI Finału Orkiestry. W tym roku projekt gitary realizowany jest z pełną aprobatą i przy wsparciu Jurka Owsiaka i Przystanku Woodstock. Na korpusie pojawią się podobizny artystów, którzy zagrają na tegorocznym festiwalu w Kostrzynie – Scott Ian, Roman Lechowicz, Konrad Wojda, Piotr „Dziki” Chancewicz oraz Paweł „Drak” Grzegorczyk. Po występie każdy z muzyków złoży na gitarze swój autograf. Szymon Chwalisz zapewnia, że zadba, by projekt i koncepcja wiosła podbiła serca każdego gitarzysty, pragnącego zaangażować się w tegoroczną akcję. Design reklamy nawiązywać będzie do klimatu hipisowskiego Woodstocku z roku 1969.

Unikalny instrument wylicytować będzie można w trakcie Finału XXII Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.