Nauka gry na gitarze



Hasło reklamowe

Fender Custom Shop brzmi - "...Kiedy będziesz gotowy", Idealnie oddaje to politykę firmy, która w dziale Custom Shop wykonuje najdroższe gitary na specjalne zamówienie klientów. (więcej)

W nowym składzie

formowanym przez Grohla miał początkowo znaleźć się Krist Novoselic. Muzycy doszli jednak do wniosku, że takie posunięcie może być źle odebrane przez fanów - jako "odcinanie kuponów" po sukcesie Nirvany. Ostatecznie taki układ nie wyszedł na dobre Kristowi, bo o ile Dave Grohl osiągnął ogromny sukces ze swoim nowym Foo Fighters, to Novoselicowi kariera muzyczna nie wyszła tak jakby tego chciał. (więcej)

Ernie Ball

był pierwszym, który chciał zainicjować produkcję grubszych strun do gitary elektrycznej. Pomysł ten odrzuciły dwa największe koncerny, Gibson i Fender. Obecnie czymś zupełnie naturalnym jest stosowanie grubszych strun dla polepszenia brzmienia gitary. (więcej)

Lemmy Kilmister

jest symbolem Rock'N'Rolla, nigdy nie ukrywał swojego trybu życia. Mimo trudnych doświadczeń z narkotykami i alkoholem, lider Motorhead jest ciągle w znakomitej formie. Należy też pamiętać o tym że w tym roku skończył 67 lat a energii i zapału do pracy pozazdrościć mu mogą dużo młodsi koledzy. (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

2014-06-04 16:27
wolf80
Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.

Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych. Komentarz nie może zawierać linków do innych stron. Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.