Mimo pozornego

wizerunku zespołu Foo Fighters, jako super zgranej załogi, relacje muzyków nie zawsze były zbyt dobre. Liczne konflikty pomiędzy Grohlem a pierwszym perkusistą zespołu oraz częste zmiany gitarzystów, doprowadzały ekipę na granicę rozpadu. Dopiero ostatnie lata przyniosły stabilizację w składzie i uzdrowienie kontaktów między muzykami. (więcej)

Fender Telecaster

początkowo miał nazywać się Broadcaster. Okazało się jednak że nazwa ta jest już zastrzeżona dla zestawów perkusyjnych produkowanych przez inną firmę. (więcej)

Koncerty z cyklu

"Nowe brzmienie" organizowane przez Radio Wrocław, z każdą kolejna edycją cieszą się większym zainteresowaniem. Ciekawostką jest fakt, że obok znanych zespołów i wykonawców, na scenie mają szanse zaistnieć młodzi artyści. (więcej)

Hasło reklamowe

Fender Custom Shop brzmi - "...Kiedy będziesz gotowy", Idealnie oddaje to politykę firmy, która w dziale Custom Shop wykonuje najdroższe gitary na specjalne zamówienie klientów. (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.