Nauka gry na gitarze



John Frusciante

dwa razy opuszczał skład RHCP. Po raz pierwszy w 1992 roku. Wrócił jednak do zespołu po 6 latach. W 2009 ogłosił definitywny koniec współpracy z Red Hot Chili Peppers. (więcej)

Richard Thompson

już w młodym wieku przejawiał wielkie ambicje twórcze. Kiedy rozpoczął pracę z zespołem Fairport Convention, który grał głównie covery, chciał włączyć do repertuaru swoje kompozycje. Nie podobało się to producentowi zespołu. (więcej)

Gibson SG miał zastąpić

popularny w owym czasie model Les Paul. Firma nie zdecydowała się jednak wycofać LP z produkcji. Wydaje się być to dobrą decyzją gdyż, jak się okazało, są dwie zupełnie różne gitary, które trafiają w gusta różnych muzyków. (więcej)

Przy projektowaniu gitary

Kristofferson SJ brali udział najlepsi lutnicy zatrudnieni w firmie Gibson. Natomiast Kris Kristofferson, miał ogromny wpływ na końcowy efekt ich pracy. (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

2014-06-04 16:27
wolf80
Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.

Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych. Komentarz nie może zawierać linków do innych stron. Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.