Nauka gry na gitarze



Steve Vai interesuje się

pszczelarstwem, w wolnym czasie jest organizatorem zajęć dla dzieci w pasiekach. (więcej)

YMF jest fundacją

non-profit, to znaczy, że ze swojej działalności nie czerpie żadnych zysków finansowych a cały dochód przeznaczany jest na dalsze jej funkcjonowanie. (więcej)

Biała Gorączka

to autobiograficzna książka Lemmyego, w której artysta opisuje całą swoją młodość i doświadczenia zdobywane w rock'n'rollowym świecie. (więcej)

Poza muzyką

Jerry Reed zajmował się także aktorstwem. Zagrał w kilkunastu filmach, miedzy innymi w kultowym "Mistrz kierownicy ucieka". (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

2014-06-04 16:27
wolf80
Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.

Napisz komentarz

Drogie czytelniczki / drodzy czytelnicy.
Wszystkie komentarze są moderowane, z tego też powodu proszę nie umieszczać komentarzy obraźliwych. Komentarz nie może zawierać linków do innych stron. Wasze komentarze będą ukazywać się z pewnym opóźnieniem.