Zanim stał się legeną

młody Marshall podejmował liczne prace, zdarzało się że pracował w kilku miejscach jednocześnie. Jim pracował między innymi w fabryce ciastek, dżemu i przetworów mięsnych. (więcej)

Pierwsza seria gitar

Gibson ES-175 wyprodukowana została w ilości zaledwie 129 egzemplarzy. Oryginalne gitary z "epoki" osiągają więc niebotyczne ceny. Nowa wersja gitary, która produkowana jest według oryginalnej specyfikacji, jest znacznie tańsza i łatwiej dostępna. (więcej)

James Burton założył

fundację zajmująca się pomocą dzieciom, które pragną zacząć swoją przygodę w gitarowym świecie. Działalność obejmuję naukę gry i zakup instrumentów. (więcej)

Po sukcesie Guitar Hero

stworzenie podobnej gry, ale trafiającej w gusta miłośników muzyki elektronicznej, było tylko kwestią czasu. Zasady gry są bardzo podobne, oczywiście repertuar i style muzyczne, zdecydowanie odbiegają od gitarowych klimatów. Znajdziemy tutaj największe przeboje pop, dance, techno i innych stylów muzyki elektronicznej (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.