Niekwestionowaną zaletą

gitary Gibson SG, jest jej znakomity rezonans. Wibracje są doskonale wyczuwalne od korpusu po sam koniec gryfu. Jest to zasługą idealnego wklejenia szyjki i odpowiednich proporcji wagowych. (więcej)

W pewnym momencie

kariery, zespół Pearl Jam całkowicie zrezygnował z kręcenia teledysków i grania dużych festiwali. Odbiło się to negatywnie na relacjach z fanami, którzy zarzucali zespołowi izolowanie się od nich. Ostatnie lata przyniosły jednak zmianę polityki promocyjnej Pearl Jam. (więcej)

Utwór "All Those Years Ago"

powstał na początku lat osiemdziesiątych, który George Harrison nagrał wraz z Ringo Starrem i Paulem McCartneyem po śmierci Lennona. Piosenka znalazła swoje miejsce na płycie „Somewhere in England” (więcej)

Zakk Wylde

Jest wierny połączeniu gitar Gibsona i wzmacniaczy Marshalla. Ta najbardziej klasyczna konfiguracja sprzętowa wydaję się być stworzona dla Zakkka, jego potężne i ostre brzmienie to zasługa jego fantastycznej techniki gry i wspomnianego sprzętu. (więcej)


Gwarancja DOOR-TO-DOOR w Muzycznym

Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję DOOR-TO-DOOR, jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie muzyczny.pl znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.