Czego siê nie dotkn±³

zamienia³ w sukces. Jim Marshall mia³ niewiarygodny dar, który potrafi³ wykorzystaæ w ka¿dej sytuacji. Buduj±c swoje pierwsze wzmacniacze idealnie utrafi³ w potrzeby i gusta ówczesnych gitarzystów. (wiêcej)

W dzieciñstwie

Marshall ciê¿ko chorowa³. Kiedy osi±gn±³ sukces finansowy, spor± czê¶æ swoich dochodów przekazywa³ na rzecz szpitala, w którym siê leczy³ (wiêcej)

Maryla Rodowicz czeka³a rok

na niepowtarzalny model gitary firmy Gibson wart 30 tys. z³. (wiêcej)

W 1948 roku

Les Paul uleg³ wypadkowi, po którym wymagana by³a d³uga rehabilitacja ³okcia. Ten w³a¶nie fakt w du¿ej mierze wp³yn±³ na konstrukcjê i kszta³t korpusu gitary Gibson Les Paul. Instrument musia³ byæ dostosowany do kontuzji by gra³o siê na nim komfortowo. (wiêcej)

Tagi

  • Lag
  • Gitara
  • Gitara akustyczna
  • Gitara elekroakustyczna
  • Instrument
  • Instrumenty muzyczne
  • Muzyczny
  • Pud³o rezonansowe
  • Gryf

Lag GLA T400 DCE - gitara elektroakustyczna

W ca³ej gamie instrumentów elektroakustycznych znale¼æ mo¿emy Lag GLA T400 DCE. P³yta wierzchnia instrumentu wykonana zosta³a ze ¶wierku, jego spód, boki i gryf to mahoñ. Palisandrowa podstrunnica wyposa¿ona zosta³a w dwadzie¶cia progów i sze¶æ strun. Kszta³t korpusu to dreadnought z wciêciem cutaway. Elektronika instrumentu to zastosowanie StudioLAG Plus.

Naturalne pokrycie instrumentu oraz jego wykoñczenie na wysoki po³ysk uczyni³y jego design klasycznym i prostym. Mimo wszystko gitara jest elegancka i przyjazna dla oka. Uwagê nale¿y tu równie¿ zwróciæ na wygodny, precyzyjnie wyprofilowany gryf, dziêki czemu model nie tylko dopasowuje siê do naszych d³oni, ale te¿ czyni instrument komfortowym w u¿ytkowaniu. Sprzyja to d³u¿szej grze na nim, a co za tym idzie, przyczynia siê do tworzenia wspania³ej i niepowtarzalnej muzyki.Gitara jest g³o¶na, dynamiczna, a jej brzmienie jest klarowne równie¿ po pod³±czeniu do wzmacniacza. Przeznaczona dla mi³o¶ników bluesa, rocka, indie i muzyki jazzowej, w pe³ni zadowoli muzyków na ró¿nym poziomie zaawansowania.