Płyta wierzchnia modeli wykonana została ze świerku. Boki i tył zaś ze wzorzystego wysokiej jakości klonu. Hebanowa podstrunnica J-200 posiada dwadzieścia progów. Z podobnego materiału wykonano również mostek instrumentu. W J-200 Standard heban zamieniono na palisander madagaskarski. Pick-upy to wyżej już wspomniane Fishman Aura Ellipse Pickup System. Model dostępny jest w odcieniu Antique Natural.Szeroka gama brzmień, unikalny dźwięk, wspaniały kształt i design – to jedne z wielu atutów tego znakomitego modelu. Gibson po raz kolejny stworzył wspaniałą uniwersalną gitarę akustyczną dla każdego artysty. Jedynym warunkiem jest jego chęć na posiadanie naprawdę jedynego w swoim rodzaju modelu o wysokiej reputacji. Choć nie cieszy się najniższą ceną, trzeba przyznać, że jakość musi mieć swoją stawkę. A w przypadku J-200 jakość odgrywa największą rolę. Instrument jest nieustannie zachwalany wśród muzyków – nie tylko tych profesjonalnych, dających jednak najlepszą gwarancję, ale również początkujących i średnio zaawansowanych. Gibson po raz kolejny zdobył sobie rzeszę fanów, którzy kłaniają się przed nim na wspomnienie o rekonstrukcji instrumentu z końca lat trzydziestych dwudziestego wieku.
Gibson J-200 - legendarny akustyk
Powstanie Gibsona J-200 z góry zapowiedziało sukces producenta. Wprowadzony na muzyczny rynek w roku 1937 sprawił, że gitarzyści na całym świecie uzyskali długo oczekiwany efekt głębokiego i mocnego brzmienia swojego akustyka. Wśród osób zainspirowanych tym niepowtarzalnym modelem byli Pete Townshend, Emmylou Harris i Gram Parsons. Odnowienie instrumentu przez Gibsona i stworzenie J-200 i J-200 Standard doprowadziło również do paru poprawek – zastosowano w nich przetworniki Fishman Aura Ellipse oraz słynne wykończenia VOS.
Płyta wierzchnia modeli wykonana została ze świerku. Boki i tył zaś ze wzorzystego wysokiej jakości klonu. Hebanowa podstrunnica J-200 posiada dwadzieścia progów. Z podobnego materiału wykonano również mostek instrumentu. W J-200 Standard heban zamieniono na palisander madagaskarski. Pick-upy to wyżej już wspomniane Fishman Aura Ellipse Pickup System. Model dostępny jest w odcieniu Antique Natural.Szeroka gama brzmień, unikalny dźwięk, wspaniały kształt i design – to jedne z wielu atutów tego znakomitego modelu. Gibson po raz kolejny stworzył wspaniałą uniwersalną gitarę akustyczną dla każdego artysty. Jedynym warunkiem jest jego chęć na posiadanie naprawdę jedynego w swoim rodzaju modelu o wysokiej reputacji. Choć nie cieszy się najniższą ceną, trzeba przyznać, że jakość musi mieć swoją stawkę. A w przypadku J-200 jakość odgrywa największą rolę. Instrument jest nieustannie zachwalany wśród muzyków – nie tylko tych profesjonalnych, dających jednak najlepszą gwarancję, ale również początkujących i średnio zaawansowanych. Gibson po raz kolejny zdobył sobie rzeszę fanów, którzy kłaniają się przed nim na wspomnienie o rekonstrukcji instrumentu z końca lat trzydziestych dwudziestego wieku.
Płyta wierzchnia modeli wykonana została ze świerku. Boki i tył zaś ze wzorzystego wysokiej jakości klonu. Hebanowa podstrunnica J-200 posiada dwadzieścia progów. Z podobnego materiału wykonano również mostek instrumentu. W J-200 Standard heban zamieniono na palisander madagaskarski. Pick-upy to wyżej już wspomniane Fishman Aura Ellipse Pickup System. Model dostępny jest w odcieniu Antique Natural.Szeroka gama brzmień, unikalny dźwięk, wspaniały kształt i design – to jedne z wielu atutów tego znakomitego modelu. Gibson po raz kolejny stworzył wspaniałą uniwersalną gitarę akustyczną dla każdego artysty. Jedynym warunkiem jest jego chęć na posiadanie naprawdę jedynego w swoim rodzaju modelu o wysokiej reputacji. Choć nie cieszy się najniższą ceną, trzeba przyznać, że jakość musi mieć swoją stawkę. A w przypadku J-200 jakość odgrywa największą rolę. Instrument jest nieustannie zachwalany wśród muzyków – nie tylko tych profesjonalnych, dających jednak najlepszą gwarancję, ale również początkujących i średnio zaawansowanych. Gibson po raz kolejny zdobył sobie rzeszę fanów, którzy kłaniają się przed nim na wspomnienie o rekonstrukcji instrumentu z końca lat trzydziestych dwudziestego wieku.